Monday, April 18, 2011

Radio Burok

radio burok ? skalo gak ayat tuh la hok tbik dalam fikiran neh bilo dengar chenta hatiku , ameera syakira (adek aku heh ! i love her ! ) melalak ... kdang2 buat aku serabot , tapi kalo x dnga , nek sawan jugak ... lagu yg kuo dri mulot dye , aku xpnah ku dngarin , sperti berada di fadang faserun , wal korma ,tomfok2 tahik unta ... muskel  jugak heh ! dri mne die dpat lgu tuh ... pkir pnye pkir , ceeh , dia mndapatkannya dari imajinasi dia sendiri , lalu diterjemahkan oleh mulotnye yg biseng itu , dan membuatkan mamaku memarahinya pabila dia mnyanyikan lagu2 dia itu semasa mamaku sedang asyik menunton drama trilogik cinta ! hah ! benci aku nengok citer tuh , bkn ape , citer tu sdap , tp aku mluat thap cicak koben ble nengok muke adek si norjinah  tuh , ntah ape nme dye , seha ke ape ... rase mcm nk debik dgn chok betol je mke kamben tuh noooh ! mmg real lah lakonan dye dlam citer tuh , aku kalo jmpe die , x mntk otograp daaah , bg penampo dgn slipa jepon trus ... ceeh !


chenta hati saya , sngguh cumil skali ,  suke mmbce pulak tu , ikot prangai aku tooh !
khusyuk dan penoh konsentrasi beliau tido ...  err , yg neh pon , tiru prangai aku .. hahaha
eeerrr , aku x jmpe gmbr pompuan dlam cter trilogi cinta tuh .xtaw ape nme btol dye .. xpelah , asalkan ade nme dye dlam cite tuh kt gmbo neh


hah , dah cukop rasenya aku membebel hri neh , wktu solat kt tpi neh pon asyik kelip2 jeh , mcm taw2 je aku x smyg ag .. hahaha ... 

No comments: