Saturday, April 16, 2011

Percobaan Pertama

adees , lama btol x update belog neh ... dlu time nk buat belog , mcm2 idea ade dlam kpla neh , tp ble da buat , jd blur plak .. huhu ... wlaupun da berkuron x update , btambh jgk polower aq yek .. hahaha ... hebad2 ... ok2 , brenti mmbebel ...
lpan aibulan empat hri tuh membe aku , kire bezfren la , sidek btunang .. hoissh mla2 lam kpla otak aku neh ckap ''glo , awal tuhh '' , tp da jdoh , nk buat mcm mne , kn kn kn ... aq sbgai kwan dy hnya mmpu berdoa agar mereka bhagia hngga ke syurgaloka ... hahaha murah rzeki sidek neh ... pda hri tuh jgk aku neh disuroh mnjadi fotografer (ayat asal photographer) majelis tuh ... haha walopon x dibyar ttapi aku puas dpat bereksperimentasi mnggunakan kamera neh n dpat bermain dgan imajinasi aku ... chee ayt xble blah btoi noooh ! 

                                                                            



Bagi aku , aku da rse puas hti dgn ape yg aku buat tuh , 1st time aku buat tuh , rsenye bnyk lg bnda yg aku kna blajo .. huhuhu .. trimas bro sbb bg aku pluang jd fotografer majelis nih , wlaupon free tp aku enjoy ... nnti kawen , pnggil la lg ek .. tp byarannye msti ada .. hahahaha

p/s : lpas ni , sape plak ikot jejok langkoh mu ? hahaha .. tungguu jela ...

3 comments:

tatty toya said...

aq sukak tittle and citew nw~smoga berbahagia sidek~

faridfirdaus said...

nt amek gmbo ak tunang plok..free deh??

Unknown said...

bulih2 ~ byrannye msti ada .. haha