Saturday, April 23, 2011

Dunhill ... Marlboro ...Winston ..

tgok tajok pon dah taw aku nk tuleh psal rokok .. uhuhuhu ... rokok2 , rmai orang ckap ko neh bhaya untok ksihatan , bhaya ke ( memang bhaya ) eh ko diam , bia aku je tuleh ! dari dunhill , winston kepada marlboro , 3 neh je yg jd mainan mulot aku skrg neh , kalo dulu dok main isap surya jeh , skrg neh pandang pon x lalu .. yela , dlu time xde duit , rkok tuh jela yg aku bedal , murah wei , 3hengget je sbungkus .. skrg da kerja , upgrade la skit kn , dah ada duit sndri , isap pon x mcm dulu dah .. kalo dulu duit xde , isap jrang2 .. hahaha , skrg ada duit , ahhh pham2 la .... kalo dkat indon negara burong garuda tuh , purata rakyat dye isap rokok wei , siap guna untok tjuan prubatan ag .. gla nooh ! profesor dkat sana siap ckap ag rkok tuh x brbhaya untok ksihatan ( abes yg gmbr kaki burok dkat kotak tuh mnatang hape ) , aku kdang2 stuju jugok dkat profesor tuh ... profesor ke ? ntah sijil dari u mane dye dpat , samseng betol ...bg aku la kan , rokok neh dpat buat aku tenang , dpat buat aku lupa segala masalah doniawi yg penoh pancaroba lagi dogaan yg mcm cite p ramli tuh ...kesian pendekar mostar tuh , walopon dye dah ketok kpla bojang lapok tuh dgan golok ,  dengan slambenye diorang ckap , doogaann ... p ble sbot je nme heroin tuh , aiseh cpat pulak diorang sedar . koman betol lah ... neh bkn stakat idong belang neh , neh idong bertompok2 taik unta wal korma neh ... aiseeh ape aku ckap neh ... aku jgak x pham , knape pompuan bnci laki isap rkok ... siap mngate ag , alaa laki isap rkok tuh saje je nk tnjuk macho ... ceesss ! hampeh kicap masen btol !aku bkan isap sbb nk tunjok macho , sbb aku  memang macho   nak ilangkan sgala masaalah dlam kpla hotak ni heh !  lgpon , aku xkan isap dpan orang yg aku sayang , orang yg aku hormat ... ahaha ... dulu awek bekas awek aku penah tnye , bile aku nk brenti isap bnda neh ... aku ckap , nanti aku da btol2 bersama dgn orang yg aku sayang , aku cinta , ape pon yg dye sruh termasok brenti isap rkok , aku akan buat .. tu janji aku , bkan stkat pada dye , mlah pada dri aku sndri .. ntah bile masa tuh akan sampai , hnya Allah S.W.T yg thu .. aku cme berserah padaNya ..amin ..

orang cakap kalo jual stiker kt dlam kotak rkok neh , dpat duit ... btol ka ?

tgok rkok neh , igt pulak aku zaman pkbm dlu .. huh nostalgia snggoh noooh !

rokok yg aku isap sekarang .. best of the best noooh !

Hah , da bulih balek dah neh ! nk pg mkan nasik plak , mak aku msak sotong hri neh ! sedap wooi !

No comments: