Sunday, April 21, 2013

dalam kekelaman asap hasil hembusan john merah dari bibiaq perokok gua , gua teringat saat saat gua mencari kesempurnaan dalam diri gua . yes , gua nak cakap pasai kesempurnaan , perfeksyen kot omputih kata . taknak bagi mukaddimah mengarot yang panjang berjela , cuma mau stret tu de point . ekceli lepas gua sebok mencari kesempurnaan tersebot , tetiba gua sedaq , takdak manusia yang sempurna dalam dunia ni . as example , hang dok kata hang paling sempurna dalam dunia ni , tapi hang kentut busuk , tu sempurna ka ? busuk is not the thing yang kita akan kata sempurna gua rasa . tapi , bagi gua kita boleh mencapai tahap sempurna tu dalam apa yang kita buat .  contoh , kerja , homework bagi budak sekolah and everything as it depends on how people describe the word sempurna tersebot . so , gua pon tinggalkan usaha gua untok menjadi sempurna tersebot , dan memulakan usaha untok menjadi manusia yang baik yang yizlumik (insyaAllah) dan yang agaknya dapat memuaskan hati semua pihak . yang tak puas hati tu ikot dia la kita nak ambik kisah paseipa bukannya dia selak kain kita pon hiks . 

"perfect sangat pon susah jugak . orang takut nak jadi pasangan . tengok orang lain yang tak perfect . kemain ramai awek depa "

:)

No comments: