Monday, October 3, 2011

wake me up when september ... errr , when the class has started .

 najja
  solah cicok
puad tinggi po galoh , galoh pon x tinggi po dio 

ini merekamereka yang setia menunggu saya bgun dari tidor yg lena pada tiaptiap harri . anda , anda , anda damn fucking setia yaww ! sem dpan dduk serumah dgn saya lagi ya . saya sayng andaanda sekalian sanadsanad . wahhhh gay shiaallll !!

macha
ecah
dayah vavavvoommm
epa vavavooomm jugak

andaanda ini yang setia mendengar apa yang saya bebelkan dari hari kehari kemalam kemalam . kadangkadang anda menyenggamakan minda saya yaww ! Dan kadangkadang jugak anda buad saya GHAIRAHHHHH FUUHHHH HOOOTTT BEYBEH ! terutama dayah , dayah , anda tetap meletop bommm boommm di hatti sayya ! 

TERIMA KASSEH ANDAANDA SEKALIAN , TANPA ANDA , SHITBRIXXX LAH SAYA DI ATAS MOKA BOMI INI .. 


p/s : incik najid , anda buad boboi saya bgun . damn !

2 comments:

Cikbeyla Nabiella said...

bongok noh kau punye post! HAHA.
ade name aku. aww! xD
u so fuckingg best broo. xD
Dayah vavabommm! :D

ecahchot said...

Awww awww! Ada nama saya lahhh!
Dayahhh memang debooooomm! Hahahahahaha