Saturday, February 5, 2011

Melukis Gambar Dengan Cahaya....



lensaFANTASTIKA : Apa itu  foto ?
 Foto itu adalah lukisan cahaya. Pada asasnya tanpa cahaya, maka foto tidak akan wujud.Kita memerlukan cahaya yang cukup untuk menikmati keindahan dan objek yang dirakamkan. Oleh itu untuk menghasilkan foto yang baik, cahaya memainkan peranan yang cukup penting dan utama disamping eleman-eleman lain seperti fokus, komposisi, subjek, mood dan lain-lain.

Antara foto-foto dari penggila lensa yg aku hormati,sanjungi,sayangi syurgaloka.Enjoy the view ..







Antara hasil karya photographer yg tlah mnarik aku untk mminati karya daripada cahaya ini . Sumpah gile mata ape yg diorang pkai , kalo ada jual kt boon tian ni maunye aku bli spuloh , bg kt kwan2 aku sorg satu . Baru buleh buat Republik Alfa : GilaLensa . Angan2 jela duwe wei ...


P/s : Mane lagi polower aku nie ? Xkn nuya sorg jeh ? ? Sabar2 , xlme lg ad la tuh ... (=.=)



No comments: